Zapraszamy na kurs improwizowanego spektaklu!
Jeśli nie straszna Ci improwizowana jazda bez trzymanki, chcesz wchodzić w postać, i w emocje gładko, jak nóż w masło, to zapraszam Cię na kurs tworzenia improwizowanego spektaklu.

Będziemy pracować nad:
– niespiesznym tworzeniem scen, a kiedy trzeba – jazdą po bandzie,
– zaawansowanym improwizowaniem w postaci,
– dramaturgią scen,
– pracą z przestrzenią i obiektem,
– generowaniem gier wewnątrz-scenicznych,
– pracą nad wystawieniem spektaklu teatralnego,
Podczas kursu planujemy tworzyć spektakle w różnych konwncjach: kryminału, horroru, komedii romantycznej oraz dramatu szpiegowskiego.

✎ Zapisy: Kliknij tutaj

Potwierdzenie zapisu otrzymasz mailem.

Zalecany jest wygodny strój. Nie muszą być to koniecznie dresy, wystarczy koszulka i jeansy oraz buty na miękkiej podeszwie.

Liczba miejsc ograniczona. jest wygodny strój i buty. Doświadczenie sceniczne nie jest wymagane.

Koszt 120 zł za 3 zajęcia.

Uczestnicy zajęć z improwizowanego spektaklu mogą w trakcie trwania kursu skorzystać z możliwości bezpłatnego uczestnictwa w dwóch środowych warsztatach otwartych, które odbywają się także na Długiej w ramach odrobienia nieobecności.

Gwarancję miejsca w grupie stanowi wpłacenie 120 zł na nr konta: 50 1020 5558 1111 1171 9600 0005
Liczba miejsc ograniczona.
⌚: 19.00 – 21.00
Miejsce: Metalowcy, ul. Długa 29, s.116
Zalecamy wygodny strój i buty.

Więcej informacji: ☎ 692 888 760.
Zapraszamy ?

UWAGA:
Dbamy o wspólne zdrowie i bezpieczeństwo. Jeśli masz kaszel, gorączkę, osłabienie lub jakiekolwiek inne objawy wskazujące na COVID19, prosimy o nie zapisywanie się na warsztaty.

O PROWADZĄCYM:
Daniel Siedlecki aktor oraz instruktor teatralny, trener kreatywnego pisania, z wykształcenia hungarysta, polonista i redaktor językowy i literaturoznawca.
Ukończył hungarystykę oraz polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim, w latach 2005-2007 prowadził seminarium z węgierskiej literatury współczesnej na uniwersytecie.
W latach 2009 – 2013 prowadził kursy kreatywnego pisania w szkole pisarskiej Pasja Pisania oraz w Fundacji Na Rzecz Kobiet. W 2011 roku zredagował antologię uczestniczek swoich kursów, która ukazała się drukiem.
W latach 2012-2014 prowadził kursy redakcji tekstu oraz kultury języka polskiego.
Tłumaczy ustnie z języka węgierskiego na wydarzeniach kulturalnych oraz konferencjach z zakresu marketingu, był m. in. ustnym tłumaczem Imre Kertésza (Laureata Literackiej Nagrody Nobla) podczas jego wizyty w Polsce. Ma na swym koncie książkę z zaskresu marketingu, redagował też publikacje kulturalne dla Domu Spotkań z Historią.

Zna język węgierski, angielski, niemiecki i rosyjski.
Jego przygoda z teatrem zaczęła się w 2001 roku na hungarystyce, gdzie zainteresował się twórczością dramatopisarską Györgya Spiró oraz recepcją polskiego dramatu i teatru na Węgrzech. Obronił pracę magisterską na temat powieści Györgya Spiró o Wojciechu Bogusławskim.
W latach 2013-2019 ukończył łącznie 13 kursów teatralnych, w tym 9 kursów improwizacji teatralnej, m.in. w Szkole Impro, Improlabie oraz Akademii Sztuki i Kultury.
W latach 2013-2016 zagrał w 2 sztukach Antoniego Czechowa w składzie Teatru Bardzo Kameralnego.
W 2014 roku założył istniejący do dziś Teatr Improwizacji Pan Wigwam, a od 2015 roku prowadzi kursy improwizacji teatralnej w Szkole Improwizacji Impromania (wcześniej Wigwam Sql). Od 2017 roku prowadzi także regularne warsztaty dramy biblijnej.
Prowadził warsztaty improwizacji dla wielu firm i instytucji, m. in. dla tak dużych marek jak Allegro, Danone, Roché, General Electric.
Prowadzi osobistego bloga poświęconego tematom z dziedziny kultury, polityki i marketingu: http://dantejski.blogspot.com

Podczas swoich warsztatów przykłada duże znaczenie do odkrywania osobistego potencjału u uczestników. Dba o dobrą zabawę, pozytywną atmosferę. Łączy praktyki kreatywnego pisania i scenariopisarstwa z ruchem scenicznym i poszukwaniem nowych środków wyrażania siebie na scenieo raz sposobów docierania do tzw. prawdy scenicznej. Zapalony tester eksperymentów teatralnych, pośród których można wymienić
– granie pełnego i mprowizowanego spektaklu w konwencji XIX. wiecznej powieści lub dramatu rosyjskiego z początków XX. wieku
– stosowanie elementów poetyki Arystotelesa podczas grania tragedii i komedii
– używanie narzędzi gramatologii Rollanda Barthes’a oraz teorii bajki magicznej Proppa w konstruowaniu modeli opowieści
– stosowanie meteod gry z horyzontem oczekiwań widza zgodnie z teorią Umberto Eco
– używanie narzedzi narratywistycznych w nawiązaniu do teorii Haydena White’a